luni, 28 aprilie 2014

Pareri/forum pastilele pentru slabit Shape Anastasia Valter cu care a slabit Oana Radu

Anastasia Valter Shape este numele pastilelor cu care Oana Radu a reusit sa slabeasca 52 kg in 5 luni. 
Denumirea brandului Anastasia Valter provine de la marea cercetatoare in domeniul medicinei, dr.Anastasia V.
Parerile despre Anastasia Valter Shape sunt impartite, unii medici spun ca aceste pastile contin niste antioxidanti puternici din plante care ajuta la scaderea in greutate si ca ar fi primul produs 100% natural cu astfel de beneficii. Testele enumerate de firma producatoare au aratat ca se poate pana la 3-4 kg pe saptamana.
Am aflat si parerea medicului nutritionist Pavel I. despre pastilele Anastasia Valter Shape:
,, Recomand un stil de viata sanatos tuturor pacientilor mei si de-a lungul timpul m-am confruntat cu probleme din partea persoanelor care nu pot urma regimul recomandat. Am participat la nenumarate conferinte de nutritie in care sunt discutate si aceste pastile de slabit pe baza de plante. Nimeni nu este impotriva pastilelor naturale pentru slabit , ci impotriva pastilelor chinezesti sau de alta provenienta care contin amfetamina. Noi ca medici intelegem nevoia pacientilor de a avea un sprijin in regimul pentru slabit. Sunt oameni care au reusit sa slabeasca zeci de kg cu ajutorul acestor pastile pentru slabit pe baza de plante si antioxidanti. Nu pot sa nu recunosc aceste lucruri atata timp cat au fost demonstrate. Da, pastilele de slabit pe baza de plante ajuta in curele de slabire, inhiba pofta de mancare, elimina retentia de apa si imbunatatesc tranzitul!''

Oana Radu (Vocea Romaniei) 
Shape Anastasia Valter sunt pastilele cu ajutorul carora Oana Radu a reusit sa slabeasca 52 kilograme.  In primul rand, contin doar ingrediente naturale! Fie ca vorbim despre pudra din flori de soc, pudra din ceai verde, pudra din ananas, pulbere din cafea verde, pudra din frunze de aloe-vera, extract din smochine, pudra de chitosan sau gelatina, toate se gasesc in compozitia capsulelor Anastasia Valter.

Cum se iau aceste pastile? Trebuie sa luam o singura capsula pe zi, dimineata, sau 2 capsule pentru rezultate rapide alaturi de un pahar mare de apa. 
Cu pastilele Anastasia Valter Shape se slabeste sigur?
Avem pareri de pe forumuri unde s-a discutat despre efectele acestor pastile:
Lavinia: ,, Sunt incredibile aceste pastile, in 8 zile de cand le iau am slabit 4kg. Nu-mi vine sa cred!''
Pareri despre pastilele anastasia valter shape, pastilele cu care a slabit oana radu
forum pareri despre pastilele anastasia valter shape







12 comentarii:

  1. Am citi multe comentarii,multe persoane au zis ca nu sunt bune,nu stii pe cine sa mai crezi..

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citi multe comentarii,multe persoane au zis ca nu sunt bune,nu stii pe cine sa mai crezi..

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu le iau de 7 zile si am slabit 3kg

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu le iau de 7 zile si am slabit 3kg

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa ingrasat cineva dupa ce nu a mai luat pastilele?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ingrasat cineva dupa ce nu a mai luat pastilele?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Cate pastile se iau pe zi una sau doua?? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cate pastile se iau pe zi una sau doua?? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Fetelor pot lua si minorii aceste pastile ?,,,

    RăspundețiȘtergere
  10. Fetelor pot lua si minorii aceste pastile ?,,,

    RăspundețiȘtergere
  11. A patit cineva de la aceste pastile sa intarzie mentruatia

    RăspundețiȘtergere